Zoomlion i ekologia

Ocena: 0
3522

Nowe logo Zoomlion, w tle żuraw samojezdny o nośności 35 t
Fot. Handmasz


Codziennie na budowie chińskiego pawilonu wykorzystywany był żuraw samojezdny Zoomlion o nośności 35 t. Nie bez powodu firma budowlana wiąże swój image z ekologią. W maju b.r. Zoomlion, który jest również właścicielem marki Cifa, zmienił swój system identyfikacji wizualnej na bardziej ekologiczny. Ale nie tylko to, uległo zmianie również podejście do wytwarzanych produktów, które mają być bardziej przyjazne dla środowiska, zużywać mniej paliwa, mniej smarów i wyznaczać nowe standardy w zakresie emisji spalin.

Przyczyn tej zmiany jest kilka, ale najważniejsza to dostosowanie się do wymagań rynków zagranicznych w tym Unii Europejskiej. Nagły spadek produkcji na rynek wewnętrzny spowodował zmianę strategii w postaci zwiększonego eksportu.


Współwłaściciel firmy Handmasz Dariusz Dębowski na tle pompy ZL37X-4Z w nowych barwach Zoomlion
Fot. Handmasz


Strategia ta jak najbardziej odpowiada firmie Handmasz, wyłącznemu dilerowi pomp do betonu Zoomlion w Polsce, która rozwija bazę serwisową oraz magazyn części zamiennych tak, aby użytkownicy czuli się komfortowo i mogli efektywnie eksploatować swoje maszyny, bez zbędnych przestojów.

Po uruchomieniu pierwszych pomp w 2014 roku, dwie następne o wysięgu klasy 60 m czekają w fabryce Cifa w Senago koło Mediolanu na transport do Polski. Następne maszyny o wysięgach klasy 41 i 60 m są już zamówione z dostawą w I kwartale 2016 r.


Sześcioramienna pompa Zoomlion-Cifa klasy 60 m, na 5-osiowym podwoziu Volvo, gotowa do odbioru na placu fabrycznym Cifa w Senago koło Mediolanu we Włoszech
Fot. Handmasz


Świat Betonu 5-6/2015
PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: