Znak "Pewny Cement" dla firmy Dyckerhoff Polska

Ocena: 0
3086

Kampania "Pewny Cement" została zainicjowana przez Stowarzyszenie Producentów Cementu w 2010 roku. Ma zwrócić uwagę użytkowników cementu na obecność na rynku cementu niespełniającego norm jakościowych, który wprowadzany jest do handlu przez nierzetelne firmy. Zastosowanie takiego produktu stwarza potencjalne zagrożenie dla bezpieczeństwa budowlanego. Wykorzystanie niesprawdzonego cementu może prowadzić m.in. do łuszczenia się i przebarwiania powierzchni betonowych, spękania powierzchni a także wpływać na mniejszą trwałość konstrukcji budowlanych.

Znak jakości "Pewny Cement" przyznawany jest przez Kapitułę za spełnienie najwyższych norm i specy?kacji technicznych dotyczących parametrów cementu na wszystkich etapach: produkcji, konfekcjonowania i dystrybucji. Worki zawierające "Pewny Cement" wyróżnione są charakterystycznym, czytelnym logo - pomarańczową strzałką.

Krzysztof Kieres, prezes Dyckerhoff Polska, otrzymał znak jakości "Pewny Cement" z rąk odchodzącego Przewodniczącego SPC Andrzeja Ptaka i nowego - Ernesta Jelito. Gratulował mu także prof. Jan Deja, Dyrektor Biura SPC

Firma Dyckerhoff Polska jest ósmym uczestnikiem programu "Pewny Cement". Dotychczas znak "Pewny Cement" otrzymały firmy: Cemex Polska, Górażdże Cement, Grupa Ożarów, Lafarge Cement, Cementownia Warta, Cementownia Odra i Cementownia Kraków - Nowa Huta.

Źródło i zdjęcia: SPC

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: