Strona główna | RealizacjeBilfinger Infrastructure wybuduje w Norwegii most typu extradosed

Bilfinger Infrastructure wybuduje w Norwegii most typu extradosed

Kontrakt zakłada wybudowanie mostu o długości całkowitej 320 metrów. Bilfinger Infrastructure będzie podwykonawcą firmy AF Gruppen.

Inwestorem jest norweski zarząd dróg Statens vegvesen. Projekt zakłada budowę żelbetowej skrzynki o szerokości 20,65 m oraz pylony o wysokości 16,25 m. Wartość umowy to ok. 75 mln zł (153 mln NOK). Planowany termin rozpoczęcia budowy mostu to kwiecień 2014 r. Inwestycja ma zostać ukończona w październiku 2015 r.

"Przypomnijmy iż, podpisany kontrakt jest kolejnym naszym zadaniem, które wykonamy w Norwegii. Nasza Spółka jest w trakcie realizacji mostu Tresfjord w pobliżu miejscowości Molde na środkowym wybrzeżu Morza Norweskiego. Podpisany w październiku 2012 r. kontrakt obejmuje budowę 19-sto przęsłowego mostu przez fiord. Wartość kontraktu ok. 320 mln zł. Inwestycja jest realizowana w konsorcjum: BB Civil (lider) oraz Bilfinger Infrastructure (partner konsorcjum)" - podała spółka.

Zachęcamy do obejrzenia wizualizacji mostu pod linkiem: http://www.youtube.com/watch?v=PoLJHLlHGLw

Źródło: Bilfinger Infrastructure
Wizualizacja: Youtube

CZYTAJ WIĘCEJ

Prezes Bilfinger Berger Budownictwo Top Profesjonalistą
Pozytywna certyfikacja dla Bilfinger Infrastructure
Postępy na budowie mostu w Kamieniu
Bilfinger Infrastructure SA wybuduje most na rzece Wisłok
Konstrukcja mostu z najdłuższymi przęsłami łukowymi w Polsce
Umowa na remont Mostu Łazienkowskiego podpisana



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
TEMAT MIESIĄCA
Szalunkowy powrót do przyszłości...

Wydawać by się mogło, że obecnie systemowe deskowania ze stali czy aluminium zdominowały rynek budowlany. Oszczędność czasu i prostota przy montażu takich deskowań spowodowała, że tak popularne jeszcze 15 lat temu systemy dźwigarkowe odeszły stopniowo do lamusa. Może poza wyjątkowymi sytuacjami, takimi jak deskowanie form organicznych, czy wyjątkowo skomplikowanych geometrycznie form betonowych, deskowanie systemami dźwigarkowymi jest ekonomicznie nieuzasadnione. Postawmy jednak w tym miejscu intrygujące pytanie - czy aby na pewno? Czytaj więcej
RAPORTY I ZESTAWIENIA
Rozstrzygnięte przetargi w branży budowlanej
213 informacji o rozstrzygniętych przetargach opublikowano w cz...
Drogi betonowe i asfaltowe
Raport ekspertów z Politechniki Wrocławskiej
Polak buduje dom tradycyjnie
Raport o budowie domów w 2015 roku
Przemysł cementowy - budujemy przyszłość
Cement i produkowany z niego beton to podstawowe materiały dla ...
Nowe perspektywy dla rynku betonu na lata 2016-2020
W Polsce działa 530 producentów betonu towarowego, do dyspozyc...
Oczekiwania przedsiębiorców w 2016 r.
Aby dowiedzieć się, jak przedsiębiorcy oceniają swoją sytua...
Stan wykorzystania funduszy europejskich w 2015 roku
IX raport opublikowany przez Business Centre Club
Ytong: Dom i rodzina 1995-2015 - raport i badanie społeczne
Badań dotyczących warunków mieszkaniowych, czy sytuacji rodzi...
Rok 2015 oczami przedsiębiorców
Ponad połowa przedsiębiorców - członków BCC przewiduje popr...
Przemysł cementowy w Unii Europejskiej
Przemysł cementowy w Polsce, zawsze opowiadał się za przyjęc...
Analiza rynku infrastruktury drogowej w Polsce
Jak wynika z raportu "Analiza rynku infrastruktury drogowej w Po...
Rozwój regionalny i zagospodarowanie funduszy UE
Ocena działań rządu w obszarze rozwoju regionalnego.
Lista barier w sektorze infrastruktury
Konfederacja Lewiatan realizuje projekt "Wzmocnienie potencjału...
Nawierzchnie betonowe na drogach gminnych
Nawierzchnie betonowe nie mają w Polsce ustalonej tradycji. Wpr...
Nowa perspektywa finansowa 2014-2020 r.
Opinia BCC nt. przygotowań PARP do nowej perspektywy finansowej...