Strona główna | RealizacjeBilfinger Infrastructure wybuduje w Norwegii most typu extradosed

Bilfinger Infrastructure wybuduje w Norwegii most typu extradosed

Kontrakt zakłada wybudowanie mostu o długości całkowitej 320 metrów. Bilfinger Infrastructure będzie podwykonawcą firmy AF Gruppen.

Inwestorem jest norweski zarząd dróg Statens vegvesen. Projekt zakłada budowę żelbetowej skrzynki o szerokości 20,65 m oraz pylony o wysokości 16,25 m. Wartość umowy to ok. 75 mln zł (153 mln NOK). Planowany termin rozpoczęcia budowy mostu to kwiecień 2014 r. Inwestycja ma zostać ukończona w październiku 2015 r.

"Przypomnijmy iż, podpisany kontrakt jest kolejnym naszym zadaniem, które wykonamy w Norwegii. Nasza Spółka jest w trakcie realizacji mostu Tresfjord w pobliżu miejscowości Molde na środkowym wybrzeżu Morza Norweskiego. Podpisany w październiku 2012 r. kontrakt obejmuje budowę 19-sto przęsłowego mostu przez fiord. Wartość kontraktu ok. 320 mln zł. Inwestycja jest realizowana w konsorcjum: BB Civil (lider) oraz Bilfinger Infrastructure (partner konsorcjum)" - podała spółka.

Zachęcamy do obejrzenia wizualizacji mostu pod linkiem: http://www.youtube.com/watch?v=PoLJHLlHGLw

Źródło: Bilfinger Infrastructure
Wizualizacja: Youtube

CZYTAJ WIĘCEJ

Prezes Bilfinger Berger Budownictwo Top Profesjonalistą
Pozytywna certyfikacja dla Bilfinger Infrastructure
Postępy na budowie mostu w Kamieniu
Bilfinger Infrastructure SA wybuduje most na rzece Wisłok
Konstrukcja mostu z najdłuższymi przęsłami łukowymi w Polsce
Umowa na remont Mostu Łazienkowskiego podpisana



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
TEMAT MIESIĄCA
Porównanie nawierzchni betonowych i asfaltowych

Oddziaływanie środowiskowe infrastruktury to czynnik bardzo istotny w optymalnym doborze technologii np. nawierzchni drogowych. Na dzień dzisiejszy funkcjonuje szereg interpretacji, mniej lub bardziej merytorycznych, dotyczących oddziaływania na środowisko dróg wykonanych w technologii betonowej oraz asfaltowych. Mając na uwadze uporządkowanie dostępnej wiedzy oraz jej weryfikację merytoryczną, Stowarzyszenie Producentów Cementu zleciło do Instytutu Techniki Budowlanej przygotowanie analizy porównawczej oraz weryfikacji dostępnych Ocen Cyklu Życia dla nawierzchni drogowych wykonanych w technologii betonowej oraz asfaltowej. Czytaj więcej