Innowacyjna usługa Hilti ON!Track

Ocena: 0
3544
Według badań Hilti aż 70 % firm z branży budowalnej w Polsce nie ma odpowiedniego rozwiązania do zarządzania narzędziami i wyposażeniem. Co więcej, aż 40 % z nich nie kontroluje kosztów zużywanych, zgubionych, czy skradzionych materiałów. Od maja na polski rynek wchodzi rozwiązanie, które pomoże nie tylko zaoszędzić czas i pieniądze, ale i lepiej zorganizować pracę na budowie - Hilti ON!Track.

Hilti ON!Track to innowacyjne rozwiązanie do zarządzania narzędziami i wyposażeniem pozwalające na weryfikację informacji o bieżącej lokalizacji i stanie sprzętu. Celem tej usługi jest optymalizacja kosztów, lepsze planowanie inwestycji, a w konsekwencji szybsze wykonanie robót budowlanych i oszczędności dla przedsiębiorców.

W jaki sposób działa ON!Track? Narzędzia i wyposażenie, z których korzystają pracownicy na budowach zostają oznakowane specjalnymi tagami (chipami RFID i kodami kreskowymi). Ich identyfikacja jest możliwa za pośrednictwem smartfona lub skanera. Informacje na temat sprzętu są dostępne z każdego miejsca na świecie przy użyciu specjalnego oprogramowania i platformy, aktualizującej dane w bezpiecznej chmurze. Dzięki temu pracownik odpowiedzialny za zaopatrzenie może zdalnie śledzić gdzie aktualnie znajdują się wszystkie sprzęty oraz kto jest za nie odpowiedzialny.

Usługa ON!Track jest prosta i intuicyjna w obsłudze, a co najważniejsze, nie posiada ograniczeń w liczbie wprowadzonych użytkowników do systemu. Dodatkowym ułatwieniem jest funkcja przypomnień m.in. o terminach przeglądów i serwisowania sprzętu, uzupełnieniu minimalnych stanów magazynowych oraz datach zwrotu. Usługa jest dostępna 24 godziny na dobę, niezależnie od lokalizacji i urządzenia. Ważnym elementem jest także możliwość skorzystania z profesjonalnego doradztwa i wsparcia proponowanego przez Hilti.


Hilti ON!Track poprawia szybkość i wydajność zarządzania narzędziami i wyposażeniem między budowami. Bywa bowiem tak, że często z powodu uszkodzenia lub braku odpowiednich narzędzi w danym czasie budowa musi zostać całkowicie wstrzymana, co generuje dodatkowe koszty.

"Usługa Hilti ON!Track to nowoczesne i innowacyjne rozwiązanie, będące odpowiedzią na zapotrzebowanie polskiej branży budowalnej. To także sposób na osiąganie doskonałości operacyjnej i duży krok w kierunku digitalizacji usług budowalnych. Hilti ON!Track pozwala o połowę skrócić czas pracy i zredukować aż do 75 % straty wynikające z niewłaściwego zarządzania parkiem narzędzi. Usługa bardzo dobrze przyjęła się zagranicą. Teraz czas na Polskę. Jesteśmy dumni, że z początkiem maja możliwości nowej usługi Hilti będą mogli sprawdzić także nasi przedsiębiorcy" - powiedział Tomas Trocil, prezes Hilti Polska.

Jedną z firm, która już zdecydowała się na skorzystanie z usługi ON!Track, jest firma RATAG Sp. z o.o. "Nasze zainteresowanie systemem ON!Track to wynik bardzo dobrych doświadczeń ze współpracy z Flotą Hilti. Po pierwszej prezentacji stwierdziliśmy, że nowy system może być dla nas bardzo pomocnym narzędziem przy obecnie wypracowanym sposobie zarządzania zasobami sprzętowymi. Im dalej postępował proces wdrożenia tym więcej odkrywaliśmy możliwych do wykorzystania funkcjonalności. Z dużą niecierpliwością czekamy na uruchomienie ON!Track w naszej firmie" - powiedział Jacek Zdunek, prezes RATAG Sp. z o.o.

Źródło i zdjęcie: Hilti
PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: